К основному контенту

напіс літары т на месцы спалуч дт на канцы іншамоў слоў

напіс літары т на месцы спалуч дт на канцы іншамоў слоў

Правапіс галосных. Літары э, е. На канцы запазычаных нязменных слоў, а таксама ўласных імён і геагарафічных назваў пасля зычных, акрамя к, л, пішацца э: купэ, рэзюмэ, кафэ, Душанбэ, Морзэ, Брыгвадзэ; але: філе, піке, камюніке. Літары э або е ў сярэдзіне запазычаных слоў пасля губных зычных, а таксама пасля з, с, н пішуцца згодна з літаратурным вымаўленнем. Так, словы капэла, сурвэтка, маянэз пішуцца з літарай э, а словы медаль, менеджмент, парламент– з літарай е. !!! Напісанне э, е ў такіх словах вызначаецца па слоўніку.

Разбіраем правапіс галосных е, ё, я да ЦТ па беларускай мове. Разбор задання А3 з ЦТ. Аканне/яканне ў спрадвечна беларускіх і запазычаных словах. Выключэнне з правіла. Тэорыя, відэа і тэсты па тэме.  Правапіс налосных е, ё, я выпадае на адно з трыццаці заданняў ЦТ па беларускай мове з часткі А. Можна падумаць, што веданне адметнай рысы беларускай мовы павінна передавацца з малаком маці, але некаторым абітурыентам аканне і яканне даецца не так проста. Давай паўторым да тэсціравання, як трэба рашаць заданне А3.

На канцы запазычаных нязменных слоў, а таксама ўласных імён і геаграфічных назваў пасля зычных, акрамя л, к, пішацца э: купэ', рэзюмэ', рэнамэ', кафэ', галіфэ', кашнэ', кабернэ', фрыкасэ', плісэ', каратэ', дэкальтэ'; Стру'вэ, Мерымэ', Эйвэ', Хасэ'  3. У словах славянскага паходжання і запазычаных словах, цалкам адаптаваных у беларускай мове, галосны [э] ва ўсіх ненаціскных складах чаргуецца з [а] і абазначаецца на пісьме літарай а: стрэ'хі – страха', шэ'ры – шарэць, чэ'ргі – чарга', крэмль – крамлёўскі, жэ'мчуг – жамчу'жына, арэ'нда – арандава'ць, майстэ'рня – ма'йстар.  Гук [т] вымаўляецца нязменна і на пісьме перадаецца літарай т перад мяккім [в’] у

Картка-заданне. “Правапіс вялікай літары”. Запішыце спалучэнні слоў, дакладна ўжываючы вялікую літару. (Дз)ень (п)ерамогі, 9 (м)ая, (л)аўрэат (дз)яржаўнай (п)рэміі, (к)аляды, (п)алеская (в)ёска, (м)ікрараён (з)ялёны (л)уг, (з)аслужаны (дз)еяч (к)ультуры (б)еларусі, (а)йчына, (дз)ень (н)араджэння, (г)рамадзянская (в)айна, (в)ялікдзень, (г)рунвальдская (б)ітва, (з)аходняя (б)еларусь, (к)анстытуцыя (р)эспублікі (б)еларусь, (с)партыўнае (т)аварыства “(.

На канцы запазычаных нязменных слоў, а таксама ўласных iмён i геаграфiчных назваў пасля зычных, акрамя л, к, пiшацца э: купэ`, рэзюмэ`, рэнамэ`, кафэ`, галiфэ`, кашнэ`, кабернэ`, фрыкасэ`, плiсэ`, каратэ`, дэкальтэ`; Стру`вэ, Мерымэ`, Эйвэ`, Хасэ`, Мо`рзэ, Табi`дзэ, Брыгва`дзэ, Каба-Ве`рдэ, Душанбэ`, Сан-Тамэ`; але: са`льта-марта`ле, фiле`, камюнiке`, пiке`.  у пачатку некаторых слоў перад спалучэннямi зычных з першымi лiтарамi р, л, калi слова з такiмi спалучэннямi зычных пачынае новы сказ або стаiць пасля знака прыпынку цi слова, што заканчваецца на зычную: iржа, iржаць, iрдзенне, iрваць, iржышча; iлгун, iльдзiна.  5. Спалучэнне iа абазначаецца на пiсьме лiтарамi iя (ыя) незалежна ад месца нацiску: авiя`цыя, лiя

Сузоръі. Некаторыя зоркі аб'ядноўваюцца ў групы, якія можна акрэс-ліць уяўнымі лініямі. I тады на зорным небе з'яўляюцца абрысы дзівосных нябесных жывёл, фігур, прадметаў. Гэтыя сімваліч-ныя фігуры з сукупнасці зорак людзі пачалі называць сузор'ямі.Некаторыя зоркі аб'ядноўваюцца ў групы, якія можна акрэс-ліць уяўнымі лініямі. I тады на зорным небе з'яўляюцца абрысы дзівосных нябесных жывёл, фігур, прадметаў. Гэтыя сімваліч-ныя фігуры з сукупнасці зорак людзі пачалі называць сузор'ямі. Тэксты дыктантаў | Просмотров: 2428 | Добавил: Admin | Дата: 06.06.2014 | Коммен

Заданне № 1. Запішыце словазлучэнні па-беларуску. Растлумачце правапіс спалучэнняў зычных.Счастливый человек, проездной билет, проявлять милосердие, поздно приехать, скоростной режим, количественный и качественный показатели, областной семинар, мягкое сердце, контрастные цвета, опоздать на урок, мст

слова. А3. Адзначце словы (прыклады), у якіх на месцы 1) жанчына-ўрач → пасля злучка, які не Арфаграфія. пропуску трэба пісаць літару у (складовае): з’яўляецца знакам прыпынку, пішацца Правапіс у–ў.  Адзначце словы, у якіх на месцы пропуску трэба пісаць літару д: 1) перакла_чык; 2) кісларо_; 3) міласэр_ны; 4) спаз_ніцца; 5) фу_бол. Адказ: 1,2. Разбор задання. Раздзел праграмы для ўступных іспытаў.  словам; 5) 8 – восем → на канцы лічэбніка восем. пасля губнога гука [м] мяккі знак. не пішацца.

На канцы іншамоўных уласных назоваў пасьля галосных ненаціскны о захоўваецца: Барнэ´о, Більба´о, Ле´о, Ма´о, Рамэ´о, Ся´о, Чырчэ´о1.  18. Пасьля галoсных літараў на месцы у пішацца ў, калі на ягo не прыпадае націск17: баўэр, блізкаўсxoдні, дыўрэз, лінолеўм, паўасьміны, паўільняны, паўстаць, паўэкіпаж, поліўрэтан, сoўс, страўс, эўаструм, ва ўнівэрсытэце, да ўвагі, Адэнаўэр, Паўэр, Таўэр, ва Ўфе, сталіца Ўкраіны, Mарыя Ўласевіч, едзе ў Вільню, ЗША ўзьнялі пытаньне; у т. л. у лацінізмах на -uum: вакуўм, індывідуўм, кантынуўм.  40. На канцы асновы ўласнабеларускіх словаў (на месцы старажытных спалучэньняў

Літара і пішацца ў пачатку слова, пасля зычных пішацца ы або і ў за-лежнасці ад цвёрдасці або мяккасці зычных.  5. Спалучэнне іа абазначаецца на пісьме літарамі ія (ыя) незалежна ад месца націску: авія′цыя, лія′на, генія′льны, Ілія′да, энтузія′зм, фартэпія′на, піяні′ст, сацыялі′зм, сацыя′льны, варыя′нт, матэрыя′л, матэрыялі′зм, дыя′метр, дыяпазо′н, дыяфра′гма.  3. Спалучэнне зычных дт на канцы слоў іншамоўнага паходжання перадаецца праз т: Гумбальт, Кранштат, Брант, Рэмбрант, Шміт, Клот, фарштат. § 14. Прыстаўныя і ўстаўныя зычныя.

Система впрыска Common Rail является самой современной системой впрыска топлива дизельных двигателей. Работа системы Common Rail основана на подаче топлива к форсункам от общего аккумулятора высокого давления – топливной рампы, наподобие бензиновых ДВС (Common Rail в переводе означает общая рампа).

Пры складаных словах, утвораных ад двух іншамоўных слоў, падаюцца абодва гэтыя словы са скарочанай назвай мовы і тлумачэннем. Адсутнасць указання на мову перад другім іншамоўным словам сведчыць, што яно паходзіць з той жа крыніцы, з якой і першае: СAЛІЦЫ ЛА ВЫ (ад лац. salix, -iesis = вярба + гр. уіе = рэчыва). СХІЗАФРЭШ Я (ад гр. schizo = расшчапляю + phren = душа, розум, мысленне). Калі слова складзена са змешчаных y слоўніку самастойных лексічных адзінак або словаўіваральных элементаў, y этымалагічнай даведцы ўказваюцца кампаненты складання, прычым яны выдзяляюцца курсівам

Правапіс такіх слоў вызначаецца па слоўніку. § 12. Некаторыя cпалучэнні зычных 1. У асобных словах адбылося спрашчэнне груп зычных: спалучэнні здн, згн, стн, скн, стл, рдн вымаўляюцца як зн, сн, нц, сл, рн, рц, што і адлюстроўваецца на пісьме: здн – зн: праязны, выязны (параўн.: прыезд, выезд), позна, спазніцца, Познышаў  ), гуснуць (параўн.: густы, гусцець), абвесны (параўн.: абвестка, абвясціць), месны (параўн.: змястоўны, месца); тое ж у запазычаннях: кантрасны (параўн.: кантраст), кампосны (параўн.: кампост), фарпосны (параўн.: фарпост)  3. Спалучэнне зычных дт на канцы слоў іншамоўнага паходжання перадаецца праз т: Гумбальт, Кранштат, Брант, Рэмбрант, Шміт, Клот.

Адзначце словы, у якіх на месцы пропуску трэба пісаць літару э: 1) світ_р; 2) інд_кс; 3) ш_птанне; 4) гр_бень; 5) ш_разѐм. Адказ: 2,4,5. Разбор задання.  Адзначце словы, у якіх на месцы пропуску трэба пісаць літару я: 1) кл_новы; 2) цем_нь; 3) по_с; 4) бал_рына; 5) сярэдн_вяковы. Адказ: 1,3. А4.  думаючы, якая стаіць у канцы сказа і сваім значэннем набліжаецца да прыслоўя спосабу дзеяння. Раздзел праграмы ўступных іспытаў. Элемент зместу.

Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

авраменко укр мова і література 2020 перша частина онлайн

авраменко укр мова і література 2020 перша частина онлайн Українська мова та література. ЗНО 2013. Авраменко. Збірник типових тестових завдань для ЗНО з української мови та літератури 2013-го року. Книга стане у пригоді для перевірки та систематизації вивченого матеріалу. Скачати безкоштовно посібник “Українська мова та література. ЗНО 2013. Збірник завдань у тестовій формі. ІІ частина. Авраменко О. М. Грамота.”.  Першої частини наразі в інтеренті немає. Схожі завдання до ЗНО 2014 будуть доступні орієнтовно десь в січні-лютому місяці, але переважно зміна року з 2013 на 2014 це звичайний маркетинговий хід. Навіть якщо вони змінять декілька питань чи переставлять їх місцями, то це ролі для абітурієнта не грає ніякої, якщо програма залишається незмінною. В наличии. ЗНО Авраменко 2020 Українська мова та література Збірник завдань у тестовій формі 2 частина Грамота. Доставка из г. Одесса. 93% из 168.  Авраменко зно 2020 авраменко 1 частина купить цена довідник українська мова та літератур

розвязок знайдіть обїєм прямої трикутної призми ребра основи якої 9 10 17 см

розвязок знайдіть обїєм прямої трикутної призми ребра основи якої 9 10 17 см Об'єм прямої призми дорівнює добутку площі її основи на довжину бічного ребра (висоту): V = Sh. Завдання класу. 1. Знайдіть площу поверхні куба, ребро якого дорівнює 5 см.  6. Основа прямої призми — прямокутний трикутник з катетами 3 см і 4 см, а бічне ребрр — 5 см. Знайдіть об'єм призми. Складаємо конспект учнів (табл. 10). Таблиця 10.  1. Знайдіть об'єм правильної трикутної призми, ребро основи якої дорівнює 2 см, а бічне ребро — 10 см. 2. Знайдіть площу бічної поверхні й площу повної поверхні трикутної призми, кожне ребро якої дорівнює 2 см. 3. В основі прямої призми лежить трикутник зі сторонами 7 см, 5 см, 6 см. Бічне ребро призми дорівнює 4 см. Знайдіть об'єм призми. Знайдіть об'єм прямої трикутної призми ребра основи якої дорівнюють 7см 15см 20см , а бічне ребро 10см. Всего ответов: 1. Открыть ответы.  .(Ширина кабинета-4 м, длинна-6 см 60см, высота-3м. сколько рулонов обоев нужно

суть ціннісно-інтелектуально-емоційного шляху формування якостей особистості

суть ціннісно-інтелектуально-емоційного шляху формування якостей особистості Формування асертивності у процесі самоактуалізації особистості. Лосиевская Ольга Геннадиевна, канд. психол. наук Дрига Татьяна Григорьевна, слушатель магистратуры Восточноукраинский национальныйуниверситет им. В. Даля. У статті висвітлено проблему дослідження асертивності у вітчизняній та зарубіжних психологічних школах.Розглянуто специфіку та різноманітність поглядів на природу асертивності. Обґрунтовано, що провідним чинником асертивності особистості виступає адаптаційний потенціал. На основі теоретичного аналізу психологічної літератури пропонується інноваційний підхід до проблеми формуванн Ідея переважання емоційного інтелекту над когнітивним у визначенні життєвого успіху була настільки вражаючою, що протягом п’яти років з моменту публікації було продано 5 мільйонів примірників книги Деніеля Гоулмана «Емоційний інтелект». З моменту широкої популяризації ідеї і по наш час розвиток поняття емоційного інтел